بشارت ها

دینی،فرهنگی، اجتماعی ، سیاسی

بشارت ها

دینی،فرهنگی، اجتماعی ، سیاسی

بشارت ها

دینی،فرهنگی، اجتماعی ، سیاسی

پیوندها

۶ مطلب در آذر ۱۴۰۰ ثبت شده است

27 آذر سالروز شهادت دکتر مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه

شهید آیت الله دکتر محمد مفتح از جمله روحانیون روشنفکر و روشنگری بود که نقش مهمی در نهضت اسلامی مردم ایران به رهبری امام خمینی ایفا نمود. ایشان، همچنین قدم های موثری در راه ایجاد وحدت بین حوزه های علمیه و دانشگاه و دوقشر روحانی و دانشگاهی برداشت. این روز به پاس تلاش های آن بزرگوار روز وحدت حوزه و دانشگاه نامگذاری شده است.

  • ک... عاملی

شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)تسلیت باد

  • ک... عاملی

زندگی نامه آیت الله حاج شیخ عبدالله عاملی  

 شاگرد علامه آیت الله سید محمد کاظم طباطبایی یزدی 

( در دروس خارج فقه واصول )

 

 مرحوم آیت الله شیخ عبدالله - بن حسین بن صادق بن حسن بن عبدالله بن حسین بن حسن بن سلیمان بن شیخ شهاب الدین محمد رضا بن علی کرکی جبل عاملی – لبنانی ، در سال 1300 ه.ق در یک خانواده مذهبی وروحانی در شال ( از توابع استان قزوین ) دیده به جهان گشود.در اوان کودکی ابتدا پدر وپس از مدتی مادر خود را از دست داد و تحت تربیت عموی خویش مرحوم کربلایی قهرمان و عمه اش کربلایی ربابه همسر عالم جلیل القدر حاج شیخ یوسف قرار گرفت....

  • ک... عاملی

مقابله با جنگ نرم

 

   دینت را نشانه رفته اند، ایمانت را ، بصیرتت را وتمامیت کرامت انسانی ات را ،دشمن چه حقیرانه وابلهانه همه خوبی ها و فضایل اخلاقی ات راهدف قرار داده است ونابودی ات راآرزومی کند وغافل از شور وشعور الهی و مستحکمت که مقابل تمام هجمه های شیطانی دشمنان به قامت ایستاده است. توهستی ودانایی ات ، تو هستی و ذکاوتت، هوشیاری ات ، بصیرتت وایمان سرشار،جوشان وسراسر صلابت و جوانمر دی وپایمردی ات.

  • ک... عاملی

معلمی هنرمندانه ترین شغل

 

هنوز بر این عقیده استوار وپایبندم که دست توانای معلم است که هدایتگر دانش آموزان می باشد. معلم با توانایی های خود با هنر ومشی خود می تواند به پرورش و تربیت متربی بپردازد.

اگر « بازیگر» را هنرمند می گویند، کار وی غالبا اینگونه است که او ازروی یک نوشته ومتن مدت ها تمرین می کند وبر اثر تمرین وممارست نقش خود را ایفا می نماید.

  • ک... عاملی

سال ۱۴۰۳سال

«جهش تولید با مشارکت مردم»

گرامی باد.

 

 

 

نظر  و  پیشنهاد فراموش

 

نشود !

 

این پست ثابت است

  • ک... عاملی